Для того щоб співпрацювати з нами як гуртовий покупець, зв'яжіться з нашими менеджерами будь-яким зручним способом і отримаєте всю необхідну інформацію.
Call-центр нашого інтернет-магазину працює в будні з 10:00 до 17:00, в суботу та неділю - вихідні.
Відповіді на питання в соц. мережах: в будні з 10:00 до 17:00, в суботу та неділю - вихідні.
На нашому сайті в описі кожного товару в розділі «Характеристики» вказані реальні заміри виробів.
Також на сторінці кожного товару під кнопкою «В кошик» є кнопка «Розмірна сітка», при наведенні на яку Ви побачите таблицю розмірів, по якій теж можна орієнтуватися.
Повернення або обмін товару можливий за будь-якої причини протягом 14-ти календарних днів з моменту отримання посилки. У разі виробничого браку витрати за пересилку оплачує інтернет-магазин, при поверненні з інших причин доставку оплачує покупець.
Для оформлення повернення необхідно оформити заявку в особистому кабінеті на сайті (вкладка "Оформлення повернення"), при наявності браку прикріпити фото, а також заповнити друкований бланк повернення, який був вкладений в Вашу посилку *. Товар потрібно повернути назад разом з заповненим бланком. Всі речі обов'язково повинні бути у фірмовій упаковці, з бірками і штрих-кодами.
Відправляючи товар на повернення, клієнту необхідно вкласти в посилку заповнений бланк замовлення з обов'язковим зазначенням номера свого замовлення. Якщо це повернення по дропшипінгу, дропшипер повинен повідомити своєму клієнту номер (id) його замовлення, щоб клієнт написав цей номер на листочку і вклав його в посилку з поверненням. Також дропшипер повинен повідомити номер ТТН після відправки повернення.
Якщо в отриманій нами посилці немає ніякої інформації щодо повернення, воно не буде оброблене, поки покупець не звернеться до наших менеджерів.
ВАЖЛИВО! Оціночну вартість посилки вказуйте повну! У разі втрати посилки на ТК клієнту відшкодовується вартість, зазначена в декларації. Без заповненого друкованого бланка повернення на складі не приймаються!
Після того, як наші співробітники отримують і оброблять Ваше повернення, переплата за товар з'явиться в Вашому особистому кабінеті на сайті. Її можна використовувати для наступного замовлення або для повернення коштів на банківську картку. **
*Бланк для свого клієнта по дропшипінгу Ви можете отримати у оператора в електронному вигляді на e-mail або вайбер.
**Для повернення грошових коштів на картку клієнт повинен надати копію документів, що посвідчують особу.
ВАЖЛИВО!
Повернути / обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
1. Товар не був у вжитку;
2. Збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, ярлики, оригінальні бірки виробника тощо;
3. Зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
У разі виявлення ознак використання товару компанія залишає за собою право відмовити клієнту в поверненні виробу.
Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупцеві може бути запропоновано наступні варіанти:
1. Почекати, поки потрібний товар з'явиться в наявності;
2. Вибрати будь-який інший товар за такою ж ціною або з перерахунком вартості.
3. Повернути назад кошти, сплачені за товар.
Після надходження Вашого повернення на склад, вартість товару автоматично нараховується на Ваш баланс в особистому кабінеті. На цю суму Ви можете оформити нове замовлення, або вивести кошти на картку Приват Банку. Для отримання коштів на картку Приват Банку Вам потрібно завантажити на сайті зразок заяви на повернення коштів, написати заяву за зразком, поставити дату і підпис, зробити фото заяви і відправити його на е-мейл sales@arjen.com.ua. Кошти повертаються на картку протягом 5-7 робочих днів (вихідні дні: субота, неділя) з моменту обробки Вашої заяви.
Відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Порядку №203 та Правилам роздрібної торгівлі для повернення (обміну) товару чи повернення коштів покупцеві необхідно надати: заяву (у довільній формі) про повернення коштів через засоби електронного зв'язку або поштовим відправленням, документ, що підтверджує факт придбання товару, ксерокопію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
Увага! Якщо сума повернення коштів перевищує 100,00 грн, то необхідні:
- дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар;
- відомості про товар;
- суму коштів;
- номер, дату і час платіжного документа, який підтверджує купівлю товару.
Згідно закону, при поверненні товару розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Кошти, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця немає можливості повернути кошти відразу - виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення коштів.
Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата - банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.
Відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Порядку №203 та Правилам роздрібної торгівлі для повернення (обміну) товару чи повернення коштів покупцеві необхідно надати: заяву про повернення коштів (у довільній формі).
Для того, щоб завантажити архіви фотографій з нашого сайту, Вам потрібно зайти в особистий кабінет в розділ «Архіви фотографій». Там Ви можете вибирати архіви, які підписані по датах надходження нових фотографій, і натискаєте на потрібному архіві кнопку «Завантажити».